Saturday, January 29, 2005

You've got a brain - Use it!


اینهمه مردم میمیرند، ماهم از شدت مصیبت باند میپیچیم دور تنمون، با شلوار تامیِ پاره و کفش کلارک واکس نخورده و روژ و سایه خاکی یاردلی، درد بشری رو دود میکنیم تو هوا و ناتینگ الس مترز داد میزنیم!
کی به کیه؟
والّا به خدا!
شمام نمیخواد خیلی مه و خورشید و فلک به خرج بدی که فکر کنی یه سیگار برگ کاپتان بلک با یه دختر نجیب چه میکنه.
دیروز من دو تا خواهر پیدا کردم که بدجوری نوربالا میزنن. قراره احیاناً واسه این دوتا، پل صراط رو گشادش کنن منم پشتشون یواشکی خودمو جا میزنم. یعنی خلاصه نگران من نمیخواد باشی.
حواسم هست که نیستی، حواسمم هست چند وقته برام گاو آلو نگرفته ی؟
خوبه که نگران نیستی!
خوبه،... :)
من رو اصلا اینطوری خوش تر آید،
که تو نگران نباشی، من هم که اصلا نباشم،...
والّا به خدا!

من برم بقیه درد بشری رو ضجه بزنم، بلکه هم بمیرم!
منظور اینکه گردنم درد میکنه، هد بنگ و اینا.
گمونم برم بخسبم نکوتر باشد.

1 comment:

Reza Sh said...
This comment has been removed by a blog administrator.