Tuesday, January 18, 2005

RESEARCH


Resarch یعنی اون چیزی که تو یک بار Search کرده ای رو من هم "دوباره" Search میکنم یا به عبارتی اون چیزی که تو گشتی رو من هم RE میگردم.
در روایات آمده که در صورتی که این عمل به صورت Iterative انجام شود همان "ای موضوع پروژه من دورت بگردم" میشود که از قدیم و ندیم در مملکت ما رایج بوده است و اصلا خودمون زود تر داشتیم از اینا.

پی نوشت: و نتیجه می شود آن ها که میروند در ممالک مترقیه RESearch کنند، آب در کوزه ست و آنها با هی دور جهان که همه گشته اند، دوباره گشتن، به اعتلای فرهنگ RESearch مملکت خدمت میکنند، و تو آنان را وطن فروش نخوان! حاشا و کلا!

4 comments:

Reza Sh said...

Alternative 1:
خودم ميدونم،... آدم يه موقع بار ميشه، خودشم نميفهمه، ... اگرنه دوست داشتن هيچ چيز ترسناکي نداره.

چيزي که ترسناکه اينه که يکي بهت بگه ميخوام خدا رو از دوست داشتن تو بپرستم و اون موقع است که من نميدونم چيه، سوختنه يا خاکستر شدن يا به باد رفتن يا يخ کردن يا منجمد شدن...
Alternative 2:
"Alternative 1" + les étoiles

Reza Sh said...

Alternative 3:
boro harvaght mobileto roshan kardi biya

j-sam: said...

در این گونه موارد شاعر میگوید:
دویدم و دویدم
سر کوهی رسیدم
دوتا خاتونو دیدم
یکیش به من آب داد
یکیش به من نون داد
نون و خودم خوردم
آب رو دادم ....

و شاعر فعلا همینگونه ادامه میدهد...

Anonymous said...

از پیر حق ما به تواتر نقل است که نهایت وطن دوستی آن باشد که به جایی از اصلاحات درآویزی تا از قبل آن درآویختگی توام با درآمیختگی به ممالک راقیه بفرستندت و ارز مقاربتی دریافت نموده میخ اسلام در سرزمین کفر فرو بنمایی و فریاد الله اکبر بر سر کفار ملعون بکشی. بی خیال ریسرچ باشی که مداراکت را برادران خودی ارزیابی می کنند واما سرچ را فراموش نکن که نمایندگی بگیری از بیزینس فرنگی و بچسبانیش به موافقت اصولی میهن اسلامی که نبی بزرگوار فرمود الکاسب حبیب الله و ما تجارتمان عین دیانتمان است و سیاستمان نیز