Tuesday, June 28, 2005




یک نفر میاد که من منتظر دیدنشم
یک نفر میاد که من تشنه بوییدنشم
مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده

خالی سفرمونو پر از شقایق میکنه
واسه موجای سیاه دستا رو قایق میکنه
مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده

همیشه غایب من زخمامو مرهم میذاره
همیشه غایب من گریه هامو دوست نداره
نکنه یه وقت نیاد صداش به دادم نرسه
آینه ها سیاه بشه کور بشه چشم ستاره

مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده

خشم این حنجره ی خسته همیشه غایبه
کلید صندوق در بسته همیشه غایبه
نعره ی اسب سفید قصه ی مادر بزرگ
بهترین شعرای سربسته همیشه غایبه

مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده

فریدون فروغی

4 comments:

Anonymous said...

كارت حرف نداره

Anonymous said...

آره يك نفر مياد كه همه منتظرشيم اونم محمود احمدي نژاد محبوب و منتخب ملت ايرانه قراره كه دامن همه رو هم شقايقي كنه يا ما اينجوري فك ميكنيم ممكنه كه به جاي شقايق كه نتيجه كاشت يه چيزايي رو داشت يا برداشت كنه ميگن شميم و رايحه دلپذيرش در نتيجه گام برداشتن هر مسلماني رو مدهوش ميكنه آره اومده يه چيزيم بذ اره تو كاسمون ممكنه از جنس كوبيده با آبليمو باشه...آقا هم ميگفت اتفاقا : كسي مي آيد كسي كه هم نام جدش محمود است و دامان همه را گل گلي مي سازد اتفاقا از گريه هم خوشش نمياد هميشه ميگه وقتي به بن بست رسيدي به جاي گريه توكل تنها چاره ي هر مسلمان ناب محمديه تازگيا گفته كه من هميشه ميام يعني در حال اومدنم از ملت آذربايجان تشكر كرده چون به طرز عجيبي وقتي به كوچه بن بست ميرسن تا زماني كه زندن اونجا باقي ميمونن توكل الله ولي من دلم براي قرقرك تنك شده و صداي غمگين غمگين ترين مردي كه مي شناسم مرسي :)

Anonymous said...

وای. اون تمپلت خوشگل وب لاگ دیونه کار شماست... عالی شده!!!! خوش به حالتون که این همه هنرمندید. بدون تعارف می گم

Anonymous said...

دلم گرفته... مثل قناری تو قفس... مثل هر چی پنجره بخار گرفته خیسه... اینو که خوندم... صدای فریدون که یادم اومد... ممنون