Tuesday, June 14, 2005



از کادر مربع خوشم میاد، طول و عرضش که یکی باشه، مثل داد زدن میشه. داد زدن از تو. ربطشم نمیدونم گیر نده بیخود. فقط میخوام داد بزنم. داد سر یه عالمه مستطیل. حرف نمیزنم اصلاً، فقط دارم داد میزنم.
حالا که یادم اومده وبلاگ دارم بگم که با اکانت تبلیغاتی محسن رضایی دارم وبلاگ مینویسم.
حقیقتش اینه که من هم همونقدر مدرن م که مملکتم. همونقدر که نه، البته که من مدرن ترم. اما سبکش یکیه. پوسته ش که بترکه عقش در میاد. واسه همین میخوام رای بدم. کلی هم داد دارم بزنم سر یه عالمه مستطیل بیشعور که زنده بودنشون اسرافه. پوسته شون که بترکه عقش در میاد. اما کسی نمیفهمه. منم نمیفهمم. من هم همونقدر مدرنم که مملکتم، فقط اندازه ش یه کم فرق داره.
وسط نوشت: عقش یعنی OGH نه EGHSH
تازه نه چیزی خوردم نه کشیده م. اسراف نباشه خدای ناکرده. اینجا رسماً بوی Truth میاد. الان که نشسته م پشت صندلی از تختم صدای چوب میاد. یه سایه هایی هم تو اتاق تکون میخورن. در ضمن من لز نیستم. یکی اومده بود میگفت همکلاسیهات میگن اینا لزن. میگم اینا این 5 سال میدونستن لز یعنی چی؟ گمونم جدی جدی شیزوفرن شدم. بوی Truth میاد. Truth در ضمن عطر مردونه ست. من هم در ضمن لز نیستم.
بکتاش دیشب گفت تا حالا چه طور 57 نخریدی؟ دود انتلکتوال های ایرانه. دو ساعت بعد گفتم راستی من انتلکتوال های ایران رو یه کارهاییشون کردم. البته نگفتم. آخه داشتم میگفتم که خیلی آدم شده م اخیراً، یعنی پوسته هه ترکیده، گندش از این دیگه بیشتر نیست که هست. همینیه که هست. مربعه. طول و عرضش یکیه. داره داد میزنه.
پس نوشت: اگه فکر کردی من یه بار دیگه برمیگردن اینو دوباره میخونم .... یه کارایی کردی!

2 comments:

Anonymous said...

َآفرين! خوب داري ديوونه تر ميشي!

Anonymous said...

اگه يه پرگار سيا مست منه و لول بشه ،به جاي دايره مستطيل مي کشه
اينه که سر مستطيل داد نکش