Friday, April 08, 2005




مثل اینکه ائمه اطهار هم از شوخی سکسی خوششون میومده اما دور و بری هاشون همه چیزو بد جدی میگرفتن! یا اینکه سر روایت در آوردن و حدیث نقل کردن کل بوده بین صحابه...
البته نظر به اینکه شوخی سکسی اصولاً همه چیزش خیلی خیلی جدیه و با دقت در این روایت ها میشه فهمید چرا تمامی همسران ائمه اطهار از زندگی راضی بوده اند!
بامزه اینجاست که در مورد ادیان الهی نمیدونم اما تمام این مکاتب شرقی و سرخپوستی و امثالهم تعالیم سکس خیلی خیلی جدی و مدون دارند، نوبت اسلام که میشه بی اختیار بهشون میخندیم.
برای بقیه ش اینجا را بفشارید!! (هوووووی! معادل فرهنگستانه!)

4 comments:

Ali.Mohtashami said...

واقعيت اينه كه چيزي كه ما بهش ميگيم سكس ، همون قدرت توليد نسله ... چيزي كه الان بيشتر جنبه ي لذتش مطرحه اون قديما كه همه امكان ازدواج داشتن بيشتر جنبه ي توليد مثلش مطرح بوده ... از يه زيست شناسي هم شنيدم كه قوزك پاي قوي توان تخمك گذاري و بارداري زن رو نشون ميده! ... راجع به سرخ پوستا و تعاليم سكسيشون يه كتاب خيلي خوبي ديدم ... اسمش يادم رفته .. اگر يادم اومد برات كامنت ميذارم همينجا!
فعلا ...

Reza Sh said...

وقتي از فرق سر تا قوزک پا پوشيده باشه همين ميشه که قوزک طرف يعني اهم

Anonymous said...

Goergie...could you come over and babysit my cat while I go get my ankles botoxed...thanks dude!

Anonymous said...

داشتم فکر می کردم که اگه همسر ائمه اطهار از زندگی ناراضی بودن تا چه حد امکان داشت که این موضوع به اطلاع من و شما برسه؟ و اینکه تا اونجایی که می دونم چند تا از ائمه اطهار در نتیجه توطئه همسرانشون به قتل رسیدن.

Farahmand
(I love myself)