Tuesday, October 04, 2005



ناگفته نماند که زیباترین پسری که در سیاحت مشاهده نموندیم، در پاریس جلوی ورودی متروی نزدیک per-lachaise با دو سه دختر دیگه و یک آقای سن و سال دار، تبلیغ مذهبی میکرد. داشتم از توی کیف سنگینم بلیط در میاوردم که اومد سمت م و شروع کرد حرف زدن. شاید اگر اینقدر زیبا نبود صبر نمیکردم که ببینم چی میگه. انگلیسی درست حرف نمیزد، وقتی دید از روی متن فرانسه خودم دارم میخونم هر جا گیر میکرد ادامه جمله رو فرانسه میگفت و پرش هاش کلی هیجان انگیز بود. {اعتراف کنم که دلم میخواست لپش رو بکشم!}
مجله ای که بهم داد و آدرس همایش هاشون رو امروز توی بند و بساطم دیدم کلی شاد شدم. موجودی بود که نمیشد گفت قشنگه، یا خوشگله، یا خوش تیپه یا بلکه هم جیگره! دقیقاً "زیبا" بود.
وقتی فردا صبحش رخداد این حادثه رو به اطلاع دوستی که خونشون بودم رسوندم، گفت all handsome men are either priest or gay!
:) من هم که الان دارم از شدت احساس جهان دیدگی میترکم هم عرض کنم که به این مساله اعتقاد پیدا کرده ام.

4 comments:

Anonymous said...

akheeey

Anonymous said...

vay khoda margam bedeeeeee!
albatte az ghosse!chera har chi pesare khoshkele too zard az aab dar miad???

Anonymous said...

خیلی نامردیه که آدم هم با این کریستی برگ کلی کیف کنه هم با عکسای قشنگ وبلاگت بعد کامنت هم نذاره منم خواستم نامردی نکنم خیلی قشنگه اند:)ضمناً دخترهای اونور که از اینوریا گویا بیچاره ترند اینجور که شواهد و قرائن نشون میدن دستشون به هیچ جای بند نیستD:
خوش بگذره:X

Reza Sh said...

man hardosham amma :D