Friday, December 23, 2005

.. christmas eve ..




برای اولین بار به شام شب کریسمس دعوت شدم. البته مهمونیش زیاد جنبه ی دینی نداره و شب کریسمس فقط بهانه شه. اما وصلت با یک خانواده از یه دین دیگه وقتی هم تو به دینت پایداری هم اونها اتفاق عجیبیه. خانواده ی آقای همسر آینده همیشه قبل از غذا دعا میکنن. عین فیلمها :)) هر هفته کلیسا میرن و هیشه از فرصت استفاده میکنن برای اینکه کتاب مقدس بخونن. یک چیزی تو مایه های مادربزرگ های من. من هم اینو خیلی دوست دارم. ترجیح میدم با مسیحی با ایمان زندگی کنم تا با مسلمان بی ایمان. حالا نمیدونم که آیا خون من مباح شده یا نه! همون مادربزرگهای عزیز من نمیدونن هنوز که دنیا دست کیه.
خدا هم حساب مارو با خودش به خیر کنه هم با این مردم.

"خداوندا, ای مهربانترین مهربانان, من یقین و پایداری در دینم را نزد تو بودیعت نهادم و تویی بهترین امانتداران و تو ما را به امانتداری فرمان دادی، پس این امانت را به گاهِ فرا رسیدن مرگم به من بازگردان؛ به مهرت، ای مهربانترین مهربانان."

8 comments:

Reza Sh said...

oon E'to okhoreb sham man, toooooooooole sagggggggggggg :)

Anonymous said...

واقعل کاش همه نوعی اعتقاد داشته باشن . این خیلی جالبه که شما هر دو سر اعتقاد خودتون هستید . و البته باید این اختلاط سنتها و آداب هم جالب باشه . خوش بگذره و تبریک میگم

Anonymous said...

merry christmas. belakhareh doa ha be yek sandugeh posti mireh. postchish farg mikoneh. hala mohamad nashod , jesus.

Anonymous said...

foreach( sentece in post)
Response.Write("WOW!!! :) ");

Anonymous said...

ajabbbbbbbbb!!!!aroos kahnoom,vaslatat ra eshgh astttt!!!to ke aroose man boodi nane!bekhoda mage dastame be in ajnabia narese!!!
zemnan...mibinam ke tarafe marboote ba jomlei kootah va kami door az effate kalam har anche dar daroonesh bood ra be biroon partayid!
vassalamon alaikom va rahmatollahe va barakatoh!
khodavand hameye mara be rahe rast hedayat farmayad enshaallah!

Anonymous said...

سلام
من اول اون مطلب یادآوری زن بودن رو خوندم خیلی متفاوت بود بعدا که بیشترر خوندم بازم نظر می دم

Reza Sh said...

Kont:
yek salt shod
hezar salet beshe
mobarake

Reza Sh said...

neveshtam..

kont:
yek salet shod
hezar salet beshe
mobarake

amma naneveshtesh